Content feed Comments Feed

De aș dărui dragostea mea...

Publicat de Mihai (admin) miercuri, 18 decembrie 2013


Imnul dragostei - variantă de Nașterea Domnului

De aș decora casa mea perfect cu ghirlande și globuri multicolore, instalații sclipitoare, coronițe fermecătoare și lumânări frumos mirositoare, dar dragoste nu dăruiesc, nu sunt decât un alt decorator.

Și de aș munci precum un sclav în bucătărie și aș face zeci de feluri de mâncare, de aș aranja masa perfect - precum un expert, dar dragoste nu dăruiesc,  nu sunt decât un alt bucătar.

Și de aș colinda pe cei orfani, aș hrăni un întreg azil de bătrâni și le-aș dărui toată averea mea, dar dragoste nu dăruiesc, nimic nu-mi folosește.

Citiți mai mult pe doxologia.ro

0 Responses to De aș dărui dragostea mea...

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare